Gastropolerka za darmo – czy to możliwe?

Darmowe testowanie gastropolerek

Idealnie wypolerowane szkło i naczynia zawsze zwracają uwagę. Nadają lokalowi lekkości, a przy blasku zapalonych wieczorem świec pozwalają przenieść się w zupełnie inny świat – pełen elegancji, delikatności, wyjątkowości. Dla tego efektu warto zadbać, aby szkło było wypolerowane na najwyższy połysk.

Odciski palców na szkle, smugi po zmywaniu to dwa najcięższe grzechu szkła w lokalach gastronomicznych. Podobnie wygląda kwestia sztućców. Widok zacieków od wody wcale nie zachęca do jedzenia. Smugi, ślady po wodzie są trudne do ukrycia, zawsze zostaną zauważone, skrytykowane, skomentowane – a co gorsza, zapadną w pamięci na dobre. Jak tego uniknąć? Oczywiście rozwiązanie jest proste – polerka, polerka i jeszcze raz polerka.

Polerować – ile można?

Ręczne polerowanie szkła czy sztućców zajmuje sporo czasu. Pracownicy lokali gastronomicznych także nie chcą się tym zajmować. Praca jest nużącą i męcząca, a do tego stresująca szczególnie w weekendowe wieczory, kiedy gości jest zdecydowanie więcej, a zastawę trzeba uzupełniać na bieżąco w szybkim tempie. Na szczęście jest inne rozwiązanie – gastropolerki do sztućców oraz szkła. Urządzenia nie zajmują wiele miejsca, działają automatycznie i usprawniają pracę personelu. W przypadku gastropolerek do sztućców wystarczy je wrzucić do polerki, dosypać specjalny ekologiczny granulat i w kilka minut mamy idealnie lśniące noże i widelce. Natomiast w przypadku szkła polerki skutecznie usuną zacieki dzięki specjalnym włóknom na szczotkach. Z tak efektywnym, profesjonalnym sprzętem gastronomicznym zyskasz perfekcyjnie wypolerowane sztućce i kieliszki, pozbędziesz się braków zastawy, które generują przestoje, a w konsekwencji nie pozwalają płynnie obsługiwać klientów. Z gastropolerkami oszczędzasz przede wszystkim czas, ale i pieniądze. Zakładając, że polerowanie zajmuje jedną godzinę dziennie, podczas której możesz sprzedać kawę i deser za 50 zł, w ciągu miesiąca generujesz zysk w wysokości 1400 zł, a w skali roku prawie 17 000 zł. To są już konkretne sumy, które możesz przeznaczyć na kolejne inwestycje i rozwój swojego lokalu!

Gastropolerka za darmo?

Nadal jesteś sceptykiem i nie wiesz, czy faktycznie warto inwestować w gastropolerkę? Liczysz każdy grosz i nie wiesz, czy kolejne lockdown’y nie spowodują zamknięcia Twojego interesu. Jest to absolutnie zrozumiałe, szczególnie w obecnych czasach niepewności. Wielu restauratorów i ludzi z branży hotelarskiej czy gastronomicznej obawia się teraz nowych inwestycji. Jest jednak sposób, abyś wypróbował gastropolerkę za darmo! Możesz ją przetestować! Przyjedziemy do Ciebie, podłączymy sprzęt, przeszkolimy Twój personel, a Ty w ciągu tygodnia sprawdzisz, ile możesz zyskać wykorzystując gastropolerkę! Już w tym czasie przekonasz się o oszczędnościach związanych ze zmniejszonymi wydatkami na pralnię, uzupełnianie potłuczonego szkła w trakcie polerowania ręcznego przez personel. Odczujesz też zyski z przeniesienia członków Twojej załogi z zaplecza na salę restauracyjną czy kawiarnię.

Jesteś zainteresowany
i chcesz poznać szczegóły oferty?

Wypełnij formularz, a my skontaktujemy się z Tobą.

Obowiązek informacyjny zgodny z RODO

Dbając o najwyższą jakość świadczonych usług, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych („RODO”) informujemy, że

  1. Administratorem Pani/Pana Danych Osobowych jest Gastro Rental sp. z o.o. sp. k. z siedzibą w Robakowie (62-023), ul. Firmowa 12, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy KRS pod nr 0000586997, REGON: 363029442, NIP: 7773256254 (dalej jako: „ADO”)
  2. Dane osobowe będą przetwarzane w celu:
    1. wykonania umowy sprzedaży, lub podjęcia działań niezbędnych do zawarcia umowy np. kontakt telefoniczny lub mailowy w celu przesłania oferty, ustalenia terminu wykonania usługi, odwołania lub zmiany terminu wykonania usługi (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
    2. marketingu produktów i usług oferowanych przez ADO (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Po wyrażeniu odrębnej zgody, dane mogą być przetwarzane również w celu przesyłania informacji handlowych drogą elektroniczną lub wykonywania telefonicznych połączeń w celach marketingowych – odpowiednio w związku z art. 10 ust. 2 Ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną lub art. 172 ust. 1 Ustawy z dnia 16 lipca 2004 roku – Prawo Telekomunikacyjne.
  3. Administrator danych nie udostępnia danych do ani ich nie przekazuje do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
  4. Dane osobowe przetwarzane w celach marketingowych objętych oświadczeniem zgody będą przetwarzane do czasu jej odwołania.
  5. Dane osobowe podlegają profilowaniu.
  6. Osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem
  7. W przypadku stwierdzenia, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO, osoba której dane dotyczą ma prawo wnieść skargę do organu nadzorczego  Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  8.  Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do zawarcia umowy sprzedaży.

FORMULARZ COFNIĘCIA ZGODY NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH Rozumiem

Strona wykorzystuje pliki cookies

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

Rozumiem